heren
 
Bjorn Borg
Bjorn Borg Swimwear
 
MuchachoMalo
Diesel
 
Calvin Klein
Puma
 
Emporio Armani
Tommy Hilfiger
 
HOM
Freegun
 
Brunotti
Brunotti Swimwear
 
Sloggi
Schiesser
 
Claesens
Joop!
 
Mundo Unico
Cavello
 
Modus Vivendi
RJ Bodywear
 
Ten Cate
Shiwi
 
Polo Ralph Lauren
XTG - Xtreme Game
 
Ed Hardy
D&G
 
Dolce & Gabbana
GUESS
 
Lazywack
dames
 
Bjorn Borg
Tommy Hilfiger
 
Diesel
MuchachoMalo
 
Puma
Emporio Armani
 
XTG - Xtreme Girl
Schiesser
 
Claesens
Ten Cate
 
Sloggi
Shiwi
 
RJ Bodywear
Sedna
 
D&G
GUESS
jongens
 
Bjorn Borg
MuchachoMalo
 
Schiesser
Puma
 
Claesens
Ten Cate
 
Shiwi
meisjes
 
Bjorn Borg
ChicaMala
 
Claesens
Ten Cate
 
Shiwi
Schiesser

Meest gestelde vragen

Veelgestelde vragen over bestellingen:

  • Ik heb per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst. Hoe te handelen?

  • Hoe kan ik betalen?

  • Mijn betaling is niet gelukt? Wat nu?

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?

  • Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

  • Ik wil een bestelling/artikel retour sturen. Hoe kan ik dit het beste doen?

  • Is het ook mogelijk mijn bestelling zelf af te halen i.p.v. het te laten verzenden?

  • Ik ben niet vaak thuis. Kan ik mijn bestelling direct bij een PostNL Agentschap laten afleveren?

  • Verzenden jullie ook onder rembours?

  • Ik heb een specifiek verzoek. Waar kan ik dat melden?

  • Mijn ondergoed was uit de verpakking. Waarom?

  • Ik wil iemand ondergoed cadeau geven. Hoe pak ik dit aan?

  • Mijn bestelling moet op een ander adres worden afgeleverd. Is dit mogelijk?

  • Ik wil een artikel of merk bestellen maar zie het niet op jullie site staan. Wat nu?

  • Zijn alle merkartikelen origineel en niet fake?

  • Ik vind bestellen via Internet nog altijd eng. Hoe weet ik of Twyst betrouwbaar is?



Antwoorden
________________________________________

Ik heb per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst. Hoe te handelen?

Per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst? Indien er slechts één bestelling daarvan betaald is dan is er niets aan de hand en kunt u ook maar één bestelling verwachten. Onbetaalde bestellingen verdwijnen uiteindelijk automatisch uit ons systeem. Heeft u per ongeluk meerdere betaalde en dezelfde bestellingen geplaatst en wilt u er maar één ontvangen, stuur dan een e-mail naar info@twyst.nl en geef aan welke bestellingen u wenst te annuleren.

Vergeet niet om het ordernummer te vermelden in uw e-mail. Wij kunnen zo namelijk direct inzien om welke orders het gaat.

Mijn betaling is niet gelukt? Wat nu?

Bel of mail even met onze klantenservice en u ontvangt een re-order link in uw mail. Hiermee komt u weer terug in het bestelproces en kunt u het nogmaals proberen.

Lukt de betaling nog steeds niet via iDEAL, PayPal of uw creditcard en wilt u de zekerheid hebben dat de gekozen artikelen gereserveerd zijn voor u, zeker bij het laatste artikel, plaats dan de bestelling onder de optie "vooruitbetalen". U ontvangt dan een mail met onze bankgegevens, het ordernummer en het bedrag aan de hand waarvan u het bedrag kunt overmaken via Internetbankieren of een bankoverschrijving.

Hoe kan ik betalen?

Betalen op Twyst.nl kunt u doen op de volgende manieren:

  • Direct online betalen via iDEAL. Hier is geen creditcard voor vereist.

  • Betalen middels creditcard. Wij accepteren alle gangbare creditcards.

  • Onder vermelding van het ordernummer kunt u ook betalen met een bankoverschrijving. Uw bestelling wordt direct in orde gemaakt op het moment dat het geld op onze rekening is bijgeschreven.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als u een bestelling plaatst in onze webwinkel krijgt u een bevestiging per e-mail waarin de datum van verzending vermeld staat.

In de meeste gevallen valt de bestelling de volgende dag door de brievenbus. De enige uitzonderingen hierop betreft artikelen die niet meer voorradig zijn of leverbaar. Ook kan het betalen per bank voor vertraging in het leverproces zorgen. De snelheid van overschrijvingen verschilt per bank. Wij kunnen uw order namelijk pas verwerken op het moment dat een geldstorting op de rekening van Twyst.nl staat bijgeschreven.

Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen door PostNL!

Ik ben mijn wachtwoord voor de webwinkel vergeten. Wat moet ik nu doen?

Wachtwoord vergeten? Geen enkel probleem, op onze website kunt u zo een nieuw wachtwoord aanvragen.

Ga hiervoor naar het inloggedeelte van de webwinkel en klik op "wachtwoord vergeten?". Lees vervolgens de instructies. U krijgt een nieuw wachtwoord toegestuurd naar het door u opgegeven e-mailadres.

Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

U ziet naast de foto van een artikel twee boxers staan met de tekst fashion of basic waarvan één van de twee gearceerd is.

Als een artikel is 'uitverkocht' gaat het hier vaak om een tijdelijk mode item (fashion) dat slechts éénmaal ingekocht is en waarvoor geldt op=op. Wij kunnen dit artikel dan helaas ook niet meer leveren.

Wordt er aangegeven dat een artikel 'niet meer voorradig' is, dan is dit artikel (basic) vaak al in bestelling bij onze leveranciers. De levertijd kan dan wat langer in beslag nemen maar komt sowieso terug in ons assortiment!

Ik wil een bestelling/artikel retour sturen. Hoe kan ik dit het beste doen?

Bestelde artikelen kunt u binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Maakt u uw retour wel kenbaar bij ons binnen 14 dagen (zie alle informatie over onder de button "retourneren"). De artikelen dienen dan wel ongedragen, incl. labels, in de originele verpakking bij ons binnen te komen.

Retourzendingen kunnen alleen vanuit Nederland gratis geretourneerd worden naar ons antwoordnummer dat u ontvangt na het aanmelden van uw retour via telefoon of mail. Vanuit het buitenland stuurt u de artikelen retour naar ons vestigingsadres en betaalt u de portokosten zoals die in uw land gelden bij verzendingen naar Nederland.

Is het ook mogelijk mijn bestelling zelf af te halen i.p.v. het te laten verzenden?

Momenteel bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Bestellingen worden door PostNL naar een door u opgegeven adres verstuurd.

Ik ben niet vaak thuis. Kan ik mijn bestelling direct bij een PostNL Agentschap laten afleveren?

Dat is mogelijk via Pakje Gemak echter onze webshop is er nog niet op ingericht. Indien u tijdens het bestelproces aangeeft bij het veld "aanvullende gegevens" dat u gebruik wilt maken van Pakje Gemak en bij welk postagentschap u het pakketje afgeleverd wilt hebben dan kunnen wij dit alsnog voor u verzorgen.

Volgens onze standaard verzending wordt een pakketje eerst tweemaal bij u thuis aangeboden. Bent u dan weer niet thuis dan ontvangt u een briefje in de bus waarop diverse mogelijkheden kunnen staan. Het pakketje kan bijvoorbeeld bij het dichtstbijzijnde postagentschap of bij de buren zijn afgegeven. U kunt ook een niet-thuis code hebben ontvangen. Hiermee kunt u, met een account, inloggen op de site van de MijnPakket Service van PostNL om een datum en tijdvak aan te geven waarop u wél thuis bent om het pakketje te laten leveren.

Verzendt Twyst.nl ook onder rembours?

In de regel verzenden wij alle bestellingen door PostNL naar het door jou opgegeven adres. Wij bieden echter wel de mogelijkheid aan om bestellingen onder rembours te betalen (alleen in Nederland mogelijk!).

Om bestelling onder rembours te laten versturen, dient u eerst een mail naar ons te sturen om dit aan te geven.

LET OP: er wordt een extra bedrag van € 15,- berekend voor een rembourszending.

Ik heb een specifiek verzoek. Waar kan ik dat melden?

Tijdens het invullen van uw NAW gegevens of na het inloggen op de pagina van uw gegevens ziet u ook een veld "aanvullende gegevens". Hier kunt u elk specifiek verzoek melden. Wilt u uw bestelling in twee enveloppen ontvangen, niet bij de buren afleveren (standaard leveren wij ook bij de buren af), bij buren op een bepaald huisnummer, een ander cadeauthema, een vraag; u kunt hier alles kwijt. Indien wij niet aan uw verzoek kunnen voldoen, dan laten we dit weten via een mail of per telefoon.

Mijn ondergoed was uit de verpakking. Waarom?

Om zo efficiënt mogelijk te leveren aan onze klanten halen we regelmatig ons ondergoed uit de verpakking om deze zodoende als brievenbuszending te kunnen versturen bij kleine aantallen. Het kan dus zijn dat u uw ondergoed in een plastic zakje ontvangt maar meestal met de originele verpakking erbij gesloten. Enkele uitzonderingen waarbij de te hoge, dikke plastic verpakkingen zijn weggelaten zijn MuchachoMalo en Diesel. De uiteindelijke keuze of we leveren door de brievenbus of per pakketdienst ligt altijd bij Twyst. U kunt uw voorkeur echter wel kenbaar maken bij "aanvullende gegevens". Kunnen wij niet aan uw expliciete verzoek voldoen dan nemen wij contact met u op.


Ik wil iemand ondergoed als cadeau geven. Hoe pak ik dit aan?

U volgt de normale bestelprocedure en in veld 2 kunt u "cadeauservice" aanvinken. U kunt kiezen in welk verpakkingstype u uw cadeau(s) gratis wil laten inpakken. Optioneel kunt u er een kaartje met de door u gekozen persoonlijke tekst bijvoegen. Eventueel andere aanvullende gegevens kunt u kwijt in het daartoe bestemde vak onderaan de pagina. Zoals hieronder beschreven kunt u uw cadeau naar een afwijkend afleveradres laten zenden.


Mijn bestelling moet op een ander adres worden afgeleverd. Is dit mogelijk?

Als u eenmaal in het bestelproces op Twyst.nl zit, zal u altijd om een adres gevraagd worden. U voert eerst uw eigen adresgegevens in en vervolgens heeft u de mogelijkheid om een ander afleveradres (indien afwijkend van uw adresgegevens) op te geven. Zo kunt u bijv. iemand verrassen met een leuk cadeau.


Ik wil een artikel of merk bestellen maar zie het niet op jullie site staan. Wat nu?

Op zoek naar een specifiek item maar u ziet het niet op onze website staan? Meld ons dat dan door een mail te richten aan info@twyst.nl.

Wij nemen direct contact op met onze leveranciers om na te gaan of het item dat u wenst te bestellen nog leverbaar is.

Zijn alle merkartikelen origineel en niet fake?

Wij garanderen de echtheid van al onze merkartikelen. Indien er enige twijfel bestaat, mag u altijd bij onze leverancier informeren. Indien mogelijk, sturen wij ook altijd de originele verpakking mee (mits deze door de brievenbus kan bij een brievenbuszending). Enkele merken hebben een echtheidsgarantielabel.

Ik vind bestellen via Internet nog altijd eng. Hoe weet ik of Twyst betrouwbaar is?

Wij begrijpen heel goed uw angst en het is ook goed om te onderzoeken of een webshop betrouwbaar is. Via de keurmerken die Twyst voert, kunt u altijd via de site van de keurmerken zelf, controleren of Twyst inderdaad daar aangesloten is. Keurmerken controleren met regelmaat de aangesloten webshops of zij voldoen aan de regels van de Wet "Kopen Op Afstand" (BW boek 7, afd. 9A). Daarnaast kunt u via de ConsuScan een scan doen om een webshop te beoordelen. Of u leest de reviews van wat andere klanten van Twyst vinden op de onafhankelijke reviewsite Trustpilot.
_______________________________________

Staat uw vraag hier niet tussen?
Stuur ons dan een e-mail via info@twyst.nl. Wij helpen u graag verder met het beantwoorden van uw vragen!
Winkelwagen
Winkelwagen
Afrekenen
Uw winkelwagen is nog leeg
Twyst bellen
Nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van aanbiedingen en assortiment?


Wij zijn te volgen op:
Twitter
Facebook
Linkedin
Hyves
Thuiswinkel Waarborg
Twyst heeft een Qshops keurmerk
Beoordelingen over twyst.nl
 
 
 
 
 
Twyst.nl
Betalen / Verzenden / Retourneren
Website
Copyright © 2014 Twyst.nl. Alle rechten voorbehouden