• GRATIS VERZENDING ! Vanaf €30
  • VOOR 17:00 BESTELD? Vandaag Verzonden!
  • 30 DAGEN RETOUR! Helemaal Gratis!
  • call me 0493 - 782782

Meest gestelde vragen

Veelgestelde vragen over bestellingen:

 

Ik heb per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst. Hoe te handelen?

Per ongeluk meerdere bestellingen geplaatst? Stuur dan een e-mail naar info@twyst.nl en geef aan welke bestellingen je wenst te annuleren. 

Vergeet niet om het ordernummer te vermelden in je e-mail. Wij kunnen zo namelijk direct inzien om welke orders het gaat.


Hoe kan ik betalen?

Betalen op Twyst.nl kun je doen op de volgende manieren:

    • Direct online betalen via iDEAL. Hier is geen creditcard voor vereist.
    • Betalen door middel van een creditcard. Wij accepteren alle gangbare creditcards.
    • Betalen via PayPal.
    • Onder vermelding van het ordernummer kun je ook betalen met een bankoverschrijving. Je bestelling wordt direct in orde gemaakt op het moment dat het geld op onze rekening is bijgeschreven.
    • Betaal na ontvangst (Pay After). Hier vragen we een bijdrage van € 1,95 voor. 


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je een bestelling plaatst in onze webwinkel krijg je een bevestiging per e-mail. Deze wordt verzonden op het moment dat je bestelling zich in het sorteerproces van de postbezorger bevindt. Dit kan dus laat in de avond zijn. 

In de meeste gevallen valt de bestelling de volgende dag door de brievenbus of staat de postbezorger bij je aan de deur. De enige uitzonderingen hierop betreffen artikelen die niet meer voorradig zijn of leverbaar. Ook kan het betalen per bank voor vertraging in het leverproces zorgen. De snelheid van overschrijvingen verschilt per bank maar maximaal na 4 dagen staat het bedrag bijgeschreven op ons bankrekeningnummer. Wij kunnen je bestelling namelijk pas verwerken op het moment dat een geldstorting op de rekening van onze betalingsprovider MultiSafePay staat bijgeschreven of wanneer onze betalingsprovider MultiFactor uw "betaal na ontvangst" goedgekeurd heeft.

Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen door PostNL! 

Ik ben mijn wachtwoord voor de webwinkel vergeten. Wat moet ik nu doen?

Wachtwoord vergeten? Geen enkel probleem, op onze website kun je zo een nieuw wachtwoord aanvragen mits je een account had aangemaakt. Alleen klanten met een account kunnen hun wachtwoord weer opvragen.

Ga hiervoor naar het inloggedeelte (rechtsboven) van de webwinkel en klik op "log in" en vervolgens op "wachtwoord vergeten?". Lees vervolgens de instructies. Je krijgt een nieuw wachtwoord toegestuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres. Hierna kun je het wachtwoord in je account weer wijzigen in een wachtwoord naar keuze.

 Als je eerder als "gast" had besteld, dus zonder een account aan te maken, dan heb je ook geen wachtwoord en zul je dus ook geen email toegestuurd krijgen.


Krijg ik mijn verzendkosten terug als ik retourneer?

Wij vergoeden de verzendkosten alleen mits je de volledige bestelling retourneert en er voldaan is aan onze retourprocedure

 

Ik zie dat een artikel is uitverkocht. Komt dit artikel nog op voorraad?

Als een artikel is 'uitverkocht' gaat het hier vaak om een tijdelijk mode item. Wij kunnen dit artikel dan helaas ook niet meer leveren. Dit geldt ook voor alle artikelen die in de outlet staat. Hiervoor geldt op=op. 

Wordt er aangegeven dat een artikel 'niet meer voorradig' is, dan is dit artikel vaak al in bestelling bij onze leveranciers. De levertijd kan dan wat langer in beslag nemen maar komt sowieso terug in ons assortiment!


Ik wil een bestelling/artikel retour sturen of ruilen. Hoe kan ik dit het beste doen?

Na onvangst kun je binnen 30 dagen van de koop afzien. Maak je retour wel kenbaar bij ons (zie alle informatie over onder de button "retourneren"). Na de mededeling van de koop af te zien, heb je nog 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De artikelen dienen dan wel ongedragen, incl. labels, in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) bij ons binnen te komen. 

 

Wil je HETZELFDE artikel ruilen maar in een andere maat en/of kleur ontvangen dan ruilen wij deze kosteloos voor je om binnen Nederland, mits het gewenste artikel voorradig is. Om te voorkomen dat je maat en/of kleur uitverkocht is, vragen we je even om te bellen of te mailen om het gewenste artikel alvast te reserveren. 

Retourzendingen kunnen alleen vanuit Nederland gratis geretourneerd worden naar ons antwoordnummer dat je ontvangt na het aanmelden van je retour via telefoon of mail of dat je vindt op de achterkant van de bijgesloten pakbon bij je bestelling. Vanuit het buitenland stuur je de artikelen retour naar ons vestigingsadres en betaal je de portokosten zoals die in jouw land gelden bij verzendingen naar Nederland. 


Is het ook mogelijk mijn bestelling zelf af te halen i.p.v. het te laten verzenden?

Momenteel bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Bestellingen worden door de postbezorger naar een door jou opgegeven adres verstuurd.


Verzend Twyst.nl ook onder rembours?

In de regel verzenden wij alle bestellingen door PostNL naar het door jou opgegeven adres. Wij bieden echter wel de mogelijkheid aan om bestellingen onder rembours te betalen (alleen in Nederland mogelijk!). 

Om een bestelling onder rembours te laten versturen, dien je eerst een mail naar ons te sturen om dit aan te geven.

LET OP: er wordt een extra bedrag van € 19,- berekend voor een rembourszending.


Ik wil iemand ondergoed als cadeau geven. Hoe pak ik dit aan?

Je volgt de normale bestelprocedure en onder een besteld artikel kun je "cadeauservice" aanvinken. Je kunt kiezen in welk verpakkingstype je je cadeau(s) gratis wilt laten inpakken. Eventuele opmerkingen kun je kwijt in het daartoe bestemde vak "opmerkingen". Zoals hieronder beschreven kun je je cadeau naar een afwijkend afleveradres laten zenden. Haal dan het vinkje weg bij "verzenden naar hetzelfde adres" en voer een ander afleveradres in bij "verzendadres".


Mijn bestelling moet op een ander adres worden afgeleverd. Is dit mogelijk?

Als je eenmaal in het bestelproces op Twyst.nl zit, zal altijd om een adres gevraagd worden. Je voert eerst je eigen adresgegevens in (factuuradres) en vervolgens heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres (indien afwijkend van uw adresgegevens) op te geven. Haal dan het vinkje weg bij "verzenden naar hetzelfde adres" en voer een ander afleveradres in bij "verzendadres". Zo kun je bijv. iemand verrassen met een leuk cadeau.


Ik wil een artikel of merk bestellen maar zie het niet op jullie site staan. Wat nu?

Op zoek naar een specifiek item maar je ziet het niet op onze website staan? Meld ons dat dan door een mail te richten aan info@twyst.nl.  

Wij nemen direct contact op met onze leveranciers om na te gaan of het item dat je wenst te bestellen nog leverbaar is.

Zijn alle merkartikelen origineel en niet fake?

Wij garanderen de echtheid van al onze merkartikelen. Indien er enige twijfel bestaat, mag je altijd bij onze leverancier informeren. Indien mogelijk, sturen wij ook altijd de originele verpakking mee (mits deze door de brievenbus kan bij een brievenbuszending). Enkele merken hebben een echtheidsgarantielabel. 

Zijn de prijzen op Twyst.nl inclusief BTW?


Alle genoemde prijzen op Twyst.nl zijn inclusief BTW. Eventuele verzendkosten worden zichtbaar in de winkelmand na het invoeren van alle gegevens. 

Zit er garantie op de producten van Twyst?

Voor alle producten van Twyst  geldt de wettelijke garantie. Twyst verkoopt alleen producten van A-merken dus de kwaliteit is doorgaans perfect. Mocht je echter toch een ondeugdelijk product geleverd krijgen, dan zorgen wij ervoor dat je een vervangend exemplaat ontvangt óf je geld terug krijgt.

 

_______________________________________


Staat je vraag hier niet tussen?
Stuur ons dan een e-mail via info@twyst.nl. Wij helpen je graag verder met het beantwoorden van uw vragen!