• GRATIS VERZENDING ! Vanaf €30
  • VOOR 17:00 BESTELD? Vandaag Verzonden!
  • 30 DAGEN RETOUR! Helemaal Gratis!
  • call me 0493 - 782782

Retourneren / Ruilen

Bevalt je aankoop niet? Is het onverhoopt stuk? Dat is pech natuurlijk. Maar gelukkig zijn wij soepel met retourneren en ruilen. Dus: kop op!
 
Dit beloven wij je:
 
Na ontvangst heb je 30 dagen bedenktijd.
 
We zeuren nooit over waarom je iets terugstuurt. We storten je geld gewoon zo snel mogelijk terug, uiterlijk 14 dagen na jouw mededeling. Terugsturen vanuit Nederland is gratis.
 
Retourneren/ruilen in 5 stappen
 
Van ruilen komt huilen? Niet bij Twyst. Volg deze 5 stappen en we maken je blij met een nieuw artikel. Als je je geld terug wilt, is dat ook goed.
 
1. Laat ons binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen, weten dat je een artikel terug wilt sturen of ruilen. Je ontvangt van ons per mail een retourlabel voor een pakketje of een envelop. 
2. Het retourformulier zit bij je bestelling. Stuur deze mee met je retourzending. 
3. Wil je een artikel ruilen (alleen mogelijk in Nederland)? Bestel of reserveer alvast het juiste artikel, anders is dat misschien niet meer in jouw maat verkrijgbaar. Dat zou jammer zijn. 
4. Was het artikel niet. Laat alle labels erin zitten. En stuur het, indien mogelijk, in de originele verpakking terug.
5. Uiterlijk binnen 14 dagen na de ontbinding, stort onze betalingspartner MultiSafePay het aankoopbedrag meteen terug op je bankrekening, creditcard of PayPal-account. in de praktijk duurt dit doorgaans niet langer dan 1-2 werkdagen.
 
Eventueel betaalde verzendkosten voor het heenzenden door Twyst worden alleen vergoed bij het volledig retourneren van de bestelling. Heb je geen verzendkosten betaald doordat je boven het grens aankoopbedrag uitkomt van gratis verzending (dit verschilt per land), maar retourneer je (een) artikel(en) waarmee je weer onder dat grens aankoopbedrag komt, dan betaal je alsnog verzendkosten voor het heenzenden door Twyst en verrekenen we dit met het aankoopbedrag van je geretourneerde artikelen of het artikel. Hierbij moet uiteraard ook aan retourprocedure voldaan zijn. 
================================

RETOURNEREN VANUIT NEDERLAND
 
Voor het retourzenden vanuit Nederland aan Twyst hoef je geen verzendkosten te betalen want wij sturen je, na het aanmelden van je retour via info@twyst.nl of een telefoontje naar onze klantenservice, een retourlabel per mail waarvoor wij de kosten al betaald hebben. Print het retourlabel uit en plak deze over je eigen adresgegevens als je gebruik maakt van dezelfde envelop of hetzelfde doosje waarin wij het verstuurd hebben.

================================

RETOURNEREN VANUIT BUITENLAND

Wil je vanuit het buitenland naar Nederland retourneren dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening maar gunstig als je gebruik maakt van een DPD retourlabel dat je via Twyst ontvangt. Wat moet je doen;
1. meld het retour aan via info@twyst.nl
2. per mail ontvang je een DPD retourlabel, plak dit over je eigen adresgegevens als je gebruik maakt van het Twyst doosje
3. breng het pakketje naar de dichtsbijzijnde DPD Parcelshop
4. vraag om een verzendbewijs

Zodra wij het pakketje in goede orde ontvangen hebben, storten wij het aankoopbedrag, minus de verzendkosten van het retourlabel, weer terug op je rekening via onze betalingspartner MultiSafePay. 

De kosten voor het retourneren vanuit het buitenland zijn bij een bovenstaand beschreven aangemeld retour hetzelfde als het heenzenden door Twyst. De verzendtarieven (zowel heen als retour) zijn op deze Twyst pagina te vinden per land. 

Wil je gebruik maken van een andere vervoerder dan DPD dan zijn de kosten geheel voor eigen rekening. 

Wil je ruilen in een andere maat of kleur, bestel dan weer opnieuw via de website. 

================================
 
Je kunt ook het modelformulier voor herroeping hier downloaden en gebruiken.
 
Uitzonderingen op onze soepele regels
Je begrijpt vast wel dat er uitzonderingen zijn op het soepele retourneren/ruilen bij Twyst. Maar als jij gewoon netjes met de spullen omgaat, is er niets aan de hand.
 
Artikelen die worden geruild of teruggestuurd, mogen niet zijn gedragen. Passen mag natuurlijk wel mits het niet direct op de huid gepast wordt dus met een short of slip eronder. Ook mag een artikel niet zijn gewassen of het labeltje eruit zijn geknipt. Als een teruggestuurd artikel hieraan niet voldoet of beschadigd is, kunnen wij hiervoor kosten in rekening brengen.

HEB JE NOG VRAGEN?
 
We helpen je graag. Stuur ons een mailtje info@twyst.nl. Op werkdagen reageren we meestal al binnen 1 uur.
 
Bellen kan ook op 0493 – 782 782 of chatten op onze site (ma t/m vr van 10:00 tot 18:00 u).