• GRATIS VERZENDING & RETOUR! Binnen Nederland
  • VOOR 17:00 BESTELD? Vandaag Verzonden!
  • 30 DAGEN RETOUR! Helemaal Gratis!
  • call me 0493 - 782782
homeshopping

Retourneren / Ruilen

Er kunnen altijd redenen zijn waarom u een bestelling wilt retourneren. 

U heeft een zichttermijn van 30 werkdagen na ontvangst van het artikel waarin u dit aan ons kenbaar dient te maken. Dit kan door te mailen naar info@twyst.nl onder vermelding van uw ordernummer of te bellen tijdens kantooruren met onze klantenservice op
0493 – 782 782. 

Is het artikel niet geheel naar wens dan stuurt u dit binnen 14 dagen na melden van uw retour naar ons . Dit kan uitsluitend onder de volgende voorwaarden:

1. Het artikel is niet gedragen en/of gewassen. U mag het artikel uiteraard wel passen.
2. Het artikel is in nieuwstaat;
3. Het artikel dient voorzien te zijn van alle eventuele labels en verpakkingen (indien redelijkerwijs mogelijk).

U kunt het artikel sturen naar het retouradres wat u van ons ontvangt na uw mail of telefonisch onderhoud met de klantenservice of wat u vindt op de achterkant van de bijgesloten pakbon bij uw bestelling. Let op: retourneren vanuit het buitenland is niet gratis en voor kosten van de klant. U betaalt de in uw land geldende verzendkosten naar Nederland. De portokosten van aangetekende pakketjes naar ons vestigingsadres worden niet vergoed!

U kunt ook het modelformulier voor herroeping hier downloaden en gebruiken.

Zend u één of meerdere artikelen retour dan zullen wij binnen 14 dagen vanaf de dag dat u de retour meldt de terugbetaling doen. De terugbetaling zal gedaan worden middels hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt. Wij zullen hiervoor geen kosten in rekening brengen.

 

Wilt u een artikel ruilen in een andere maat en/of ander model dan bestelt u het nieuwe gewenste artikel via onze website om zo te voorkomen dat uw artikel niet meer op voorraad is of zelfs helemaal uitverkocht. 

Het artikel dat u thuis heeft stuurt u, conform bovenstaande voorwaarden, naar Twyst.

Op het moment dat wij deze artikelen in goede staat, zoals hierboven omschreven, ontvangen hebben, maken wij direct het aankoopbedrag aan u over op uw bankrekening, creditcard of Paypal afhankelijk van uw betalingswijze. U ontvangt hiervan een bevestiging per mail. Voeg de (kopie) pakbon (of een briefje met uw gegevens) bij in de envelop/pakketdoos.

Wilt u eventueel een grotere c.q. kleinere maat of een ander model ontvangen dan bestelt u deze weer via de gebruikelijke manier op onze website.

Stuurt u de artikelen retour aan ons terwijl u niet volgens bovenstaande voorwaarden (bijv. gewassen en/of gedragen) heeft gehandeld dan berekenen wij de verzendkosten!

Parfums:
Aangekochte parfums kunnen niet geretourneerd worden nadat de verzegeling is verbroken om hygiënische redenen.