• GRATIS VERZENDING ! Vanaf €30
  • VOOR 17:00 BESTELD? Vandaag Verzonden!
  • 30 DAGEN RETOUR! Helemaal Gratis!
  • call me 0493 - 782782
homeshopping homeshopping homeshopping

Verzending

Al je bestellingen bij Twyst worden keurig door PostNL thuisbezorgd. Indien de bestelling bij ons op een werkdag voor 17.00 uur wordt geplaatst, versturen wij het nog diezelfde dag en levert PostNL in de regel de volgende dag binnen Nederland. Twyst verzendt niet op zaterdag, zon- en feestdagen. PostNL levert niet op zon-, feestdagen en maandagen.

Bij bestellingen binnen Nederland worden er geen verzendkosten bij het aankoopbedrag berekend bij orders boven € 30,-. Dit maakt kopen bij Twyst zo aantrekkelijk!

Niet thuis op het moment van bezorging? Indien je bestelling door de brievenbus past, hoef je er niet voor thuis te blijven. In onze verzendmails zie je of je bestelling een brievenbuszending is danwel via pakketdienst verzonden wordt.

Heb je een grotere bestelling die wij per pakketdienst dienen te versturen dan ontvangt je een Track&Trace code die je per mail krijgt toegestuurd zodat je altijd kunt zien wat de actuele status van de bestelling is. Zo ben je altijd op de hoogte van de locatie en de fase waarin je bestelling zich bevindt binnen het distributienetwerk. Wil je niet dat je pakket bij de buren afgeleverd wordt, geef dit dan duidelijk aan bij het veld "opmerkingen" in de winkelmand. Heb je andere wensen dan kun je dit ook in dat veld "opmerkingen" kenbaar te maken. Wij proberen hieraan te voldoen.

Wanneer je onverhoopt niet in de gelegenheid bent om het pakket in ontvangst te nemen, dan wordt de volgende dag nogmaals geprobeerd het pakket af te leveren. Ben je dan weer niet thuis dan ontvang je een briefje in de bus waarop diverse mogelijkheden kunnen staan. Het pakketje kan bijvoorbeeld bij het dichtstbijzijnde postagentschap of bij de buren zijn afgegeven. Je kunt ook een niet-thuis code hebben ontvangen. Hiermee kun je, met een account, inloggen op de site van de MijnPakket Service van PostNL om een datum en tijdvak aan te geven waarop je wél thuis bent om het pakketje te laten leveren.

Verzending gebeurt volgens de voorwaarden van PostNL. Helaas wijken zij hier wel eens een enkele keer van af. Mocht dat gebeuren dan lossen wij dat altijd keurig met je op!

Pakje Gemak

Twyst biedt de mogelijkheid om je pakketje af te halen bij een PostNL agentschap via de optie Pakje Gemak. In de checkout bij punt 2 kun je kiezen voor de optie Pakje Gemak waarna je een scherm te zien krijgt met mogelijke afhaallocaties van PostNL, dichtbij huis of zelfs dichtbij je werk. Hierna kun je instellen of je door middel van een email of een sms op de hoogte gesteld wilt worden van de bezorging van je pakketje op het gekozen PostNL agentschap. Om het pakketje af te kunnen halen, is het verplicht een identiteitsbewijs of een machtiging (met kopie identiteitsbewijs) te kunnen voorleggen. Een medewerker van het PostNL agentschap mag anders weigeren het pakketje mee te geven.


Wanneer je 7 werkdagen na ontvangst van onze verzendmail nog niks ontvangen heeft, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice op werkdagen op telefoonnummer: 0493 - 782 782 (van 10.00 tot 18.00 uur) of via mail info@twyst.nl
Wij starten een onderzoek in naar je zending.

Wij hanteren de volgende verzendtarieven:

Nederland €   3,95
België: €   4,95
Duitsland: €   4,95
Denemarken: €   8,95
Finland: € 16,95
Frankrijk: €   8,95
Griekenland: € 16,95
Ierland: € 13,50
Italië: € 14,95
Oostenrijk: €   8,95
Polen: €   8,95
Portugal: € 13,50
Spanje: € 13,50
Verenigd Koninkrijk: €   8,95
Zweden: € 13,50